Threads Uygulaması: Kullanıcı Etkileşiminde Önemli Bir Düşüşün Ardından Gelen Eşsiz Başarı


HTML Başlıklı Makale

“Threads” Uygulamasının Popülaritesinde Önemli Düşüş

giriiş

Teknoloji dünyasının ve sosyal medya platformlarının alışık olmadığı bir ortamda, kısa bloglar için kullanılan “Threads” uygulaması, kısa sürede benzeri görülmemiş bir başarı yakalamış ve ardından tekrar eski parlaklığına sıçrayarak kısa sürede parlaklığını yitirmiştir.

Ve “Treds”in takipçi sayısının 5 günde 100 milyon kişiye ulaştığı 6 Temmuz’dan bu yana parıldayan bu ışıltı, lansmanından birkaç gün sonra milyonlarca kullanıcının “Meta” firmasının başlattığı uygulamadan çıkmak istememesiyle sönmeye başladı ve birçok kişi bunun “Twitter”ın alternatiflerinden biri olacağını düşündü.

promosyon malzemesi

Reaktivitede önemli azalma

Benzer web de dahil olmak üzere çeşitli etkileşim izleme sitelerinden alınan veriler, günlük aktif kullanıcılarda %20’lik bir düşüş ve kullanıcıların uygulamada geçirdikleri sürelerde %50’lik bir düşüş gösterdi.

Benzer bir site, günlük aktif kullanıcı sayısında %25’lik bir düşüş ve uygulama kullanım süresinde %50’nin üzerinde bir azalma bildirdi.

Kullanıcı davranışındaki bu değişiklik, yeni platformların ilgiyi sürdürmekte karşılaştığı zorluğun altını çiziyor çünkü bu platformlara yönelik merak ilk günlerde tükendi ve Threads’in kendisini kullanıcı sosyal medya alışkanlıklarının ayrılmaz bir parçası haline getirmek için önünde zorlu bir yol var.

Konular, piyasaya sürüldüğünde büyük ilgi uyandıran birçok platformun yolunu izledi, ancak ilgi hızla daha düşük bir seviyeye düştü ve bu da, sosyal medyanın hızlı tempolu dünyasında kullanıcıları elde tutmanın zorluğunu vurguladı.

Bahsedilen istatistiklerin çoğu, izlemesi iOS kullanıcılarından biraz daha kolay olan Android kullanımına dayanmaktadır.

Twitter için Büşra

“Threads” başlıklı bir gönderide Instagram CEO’su Adam Mosseri, Meta’nın şu anda özellikle Threads platformuyla etkileşim metriklerine odaklanmadığını belirterek, “Şu anda, elbette önemli olan etkileşime değil, her yeni üründe gördüğümüz ilk engelleri aşmaya, yeni özellikler oluşturmaya ve üretkenliği artırmaya odaklanıyoruz.”

Ve Threads ile etkileşimdeki düşüş Twitter için iyi bir haber gibi görünse de, şirketin yeni rakibi hakkında endişelenecek çok şeyi var.

Ve uzman David Carr, SameWeb’de, Threads etkileşimlerinin en azından bazılarının bir Twitter hesabında gerçekleştiğine dair “bazı göstergeler” olduğunu yazdı.

Bu Makale Konular Uygulaması: Kullanıcı Etkileşiminde Önemli Bir Düşüşün Ardından Gelen Eşsiz Başarı İlk Olarak World Weekly News’te Yayınlandı


Kaynak : https://worldweeklynews.com/threads-app-unprecedented-success-followed-by-a-significant-decline-in-user-engagement/

Yorum yapın

SMM Panel PDF Kitap indir